LIDO kliendikaardi üldtingimused

1.   Üldsätted ja kasutatud mõisted

1.1.    Käesolevad Lido kliendikaardi üldtingimused (edaspidi Tingimused) rakenduvad Kliendile, kes on liitunud Odil Eesti OÜ, Lido AS-i või Lido Mustamäe OÜ(edaspidi Lido) poolt loodud Lido Kliendikaardi programmiga.

2.    Lido püsikliendina kehtivad Sulle järgmised soodustused:

Kõikidelt toodetelt allahindlus 5% * 
Kliendikaardi soodustus kampaaniatoodetelt kuni 25% 
12% sünnipäevasoodustus kehtib Sinu sünnipäeval ning sellele eelnevale ja järgnevale viiel päeval Tallinna Lido bistroodes.*
*Soodustus ei kehti jookidele ja eripakkumistele.

3.    Kliendikaardi programmiga liitumise tingimused

3.1.   Kliendikaardi programmiga liitumiseks tuleb täita liitumisankeet: https://www.lido.ee/lido-kliendikaart/ või registreerida enda ID-kaart Lido kassas ning nõustuda üldtingimustega. Kliendikaardi programmiga saavad liituda vähemalt 12-aastased füüsilised isikud.

3.2.    Kliendikaardi aktiveerimiseks on nõutav Kliendi isikusamasuse tuvastamine Lidos. ID-kaart kliendikaardina aktiveeritakse hiljemalt 5-tööpäeva jooksul, tehes eelnevalt elektrooniline isikusamasuse tuvastuse ID-kaardiga.

3.3.    Kliendikaardi programmiga liitumine on Kliendile TASUTA.

3.4.   Klient annab nõusoleku saada uudiskirjana teavet Kliendikaardi pakkumiste kohta.

4.    Kliendikaardi kasutamise tingimused

4.1.    Kliendikaart on personaalne ning kasutamiseks vaid Kliendi poolt.

4.2.    Klient saab kasutada Kliendikaardi hüvesid kõikides Tallinna Lidodes. Ostuga kogutud boonuspunkte saab Klient kasutada tasumiseks alates järgmisest ostust.

4.3.    Kliendikaardi programmi soodustuste saamiseks peab Klient esitama teenindajale kehtiva Kliendikaardi enne ostu eest tasumist.

4.4.    Lidol on õigus ühepoolselt muuta Tingimusi. Tingimuste muudatustest ja täiendustest teatatakse internetiaadressil www.lido.ee Tingimuste muudatused ja täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamisest eelnimetatud veebilehel või muul, Tingimustes nimetatud ajal. Tingimused on kehtivad veebilehel www.lido.ee avaldatud redaktsioonis.

4.5.    Lido ei vastuta tehtud muudatustest tulenevate võimalike kahjude eest (kaasa arvatud soodustuste vähenemine) ega ole kohustatud kahjusid Kliendile mistahes viisil hüvitama.

4.6.    Kliendil on võimalik saada infot boonuspunktide jäägi kohta ostutšekil. Infot Kliendikaardiga kogutud boonuspunktide kohta avaldatakse ainult Kliendile.

4.7.   Teenitud boonuspunkte saab kasutada  iga järgneva aasta 31. jaanuarini (k.a.), mil kasutamata punktid kaotavad kehtivuse.  1. veebruaril boonuspunktid kustutatakse Kliendikontolt automaatselt.

4.8.   Soodustus ei kehti jookidele, eripakkumistele(ka. päevapakkumine), topelt soodustustele ja kinkekaartidele.
Boonuspunkte ei saa kasutada kinkekaartide ostuks.

5.   Muud tingimused

5.1.    Teised sooduskaardid Kliendikaardiga paralleelselt ei kehti.

5.2.    Kliendikaardi programmis osalemine peatub automaatselt kui Klient ei ole kahe aasta jooksul Kliendikaarti kasutanud.

5.3.    Klient on kohustatud esimesel võimalusel teatama oma nime või kontaktandmete muutumisest sobivasse Lido restorani või e-posti aadressil kliendikaart@lido.ee

5.4.    Liikmelisuse Lido Kliendikaardi programmis võib igal ajal lõpetada, esitades kirjaliku avalduse sobivasse Lido restorani või e-posti aadressil kliendikaart@lido.ee  Kliendi konto suletakse viie tööpäeva jooksul vastava avalduse saamisest ning Kliendikaardile kogunenud, kuid kasutamata boonuspunktid kaotavad kehtivuse ning seda ei kompenseerita rahalise väljamaksega.

5.5.   Võimalikud erimeelsused lahendatakse poolte läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Eesti Vabariigi kohtusse. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.  

 
 

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsistega. Nõustun